Ajsing bajsing på min kropp

Igår tyckte jag att förkylningen börjat gå över och var rätt lättad över att det inte blev värre...
Idag håller jag inte med mig själv från igår. -.-'

Brutal huvudvärk + ont i hela kroppen = heja mig!
Inte haft någon rolig dag alls.
Legat på soffan, druckit o'boy och kikat på tv.

När jag ändå låg där och inte hade något för mig så kom jag på att jag avskyr repriser utav program man redan sett.
Vi har ju då inte så många kanaler att välja på här hemma... :P
Barnkanalen, 1an, 2an, 4an och 6an.

Barnkanalen visade under eftermiddagen repriser utav gårdagens barnprogram, 4an visade fotboll och 6an visade Cops.
Vill de att jag ska dö eller?
Cops är bara en massa knarkare/biltjuvar som åker fast av elaka poliser.
Fotboll är fotboll liksom... Hur tråkigt som helst att titta på.
Och repris av barnprogram? Nej tack. :P

Haha, nu låter jag som värsta barnkanals-nörden men jag ursäktar mig som sagt med SKOGS-TV.
Det finns inte så mycket annat att titta på när man är sjuk. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0