Min statistik är speciell.

Det känns som om att jag skriver något av intresse, någon skvallrar och sen läser fler.
För så fort jag skriver något utav "skvallerintresse" så har jag högre besökarsiffror.
Spännande.

Men, det var inte det jag tänkte skriva om. :)
Jag hade tänkt att visa det som hänger ovanför min säng.

Sakerna som hänger ovanför min säng är saker som har betytt mycket, insikter eller bara allmänt gulligt som man blir glad av. ^^

Varför hänger just de sakerna på väggen?

Den här texten
såg jag i en kyrka i Göteborg när jag var på besök.
Orden gick rakt in i hjärtat, något jag ville lära mig av och leva efter.
Orkar jag inte gå upp på morgonen för att det är för mörkt läser jag på lappen, inser att dagen faktiskt kanske inte blir så illa i alla fall.
Den blir värre om jag bara ligger hemma.
Vilket jag fick bevis för imorse... (a)
Snacka om livsuppmuntran. ;)


Det här vykortet
föreställande en skulptur fick jag för något år sen,
från min dåvarande pojkvän som besökte Frankrike.
Nu tror ni säkert "oh no, hon är en stalker", men nej. ^^
Hade jag velat åt alla gulliga saker som står på baksidan hade jag satt upp den på en gång. ;)
Vilket det en gång har suttit, på det sättet alltså....
Nä, nu tappar jag ämnet. :P
I alla fall, det är något med skulpturen som får mig att känna mig stark.
Den är otroligt fin dessutom.


Och så Elvis...
Just den här var så otroligt fin, sparade tidningen från i våras någon gång.
Just då var jag nyförälskad och inget bekom mig. :)
Hittade tidningen för några dagar sen i en låda och bestämde mig för att sätta upp den.

That's all for tonight. :)
Ska glo lite på idol med pappa och sen snacka lite med Kajsa om morgonens händelse. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0