Fått mycket gjort!

Efter alldeles för få timmar sömn åkte jag, pappa och Marre iväg till nya Liljeholmsgallerian och kollade in den. :)
Det var en fin galleria med många butiker, men butikernas innehåll var bottenskrap.
Kändes som om att allt större butiker inte fick sålt fanns i liljeholmsbutikerna och presenterades som "höstens nyheter".
Skumt.
Köpte med mig en bas-långärmad tisha i alla fall, en blå en. :)

Efter en timme i gallerian åkte vi iväg till Agdala och vallade med hundarna.
Gick ganska bra. ^^
Best är döhäftig i sin stil och djurkänsla. ;)
Best är för övrigt omdöpt till Sylten...

Varför vet jag inte, jag tyckte att det passade och han lyssnar på det. :P

På vägen hem gjorde vi ett stopp på IKEA och sen ett på Coop Extra, Ågestavägen.
Sitter hemma och packar upp allt från IKEA nu och sen blir det förmodligen middagThai-en i Kungens Kurva.
Lovely! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0