Effektiv dag!


-->lekte med kameran yesterday<--

Har kört med Kjell i ett industriområde i Farsta Strand och det har verkligen gått super! :D
Ett motorstopp, förorsakat av stress pga. av andra bilar i närheten, haha.
Men annars så, wow... Jag kommer bli en grym bilförare. ;)
Tänkte även börja titta i körkortsboken nu och läsa lite...
Orkar inte extremplugga typ de sista två veckorna som alla andra gör. ^^

Efter körningen så åkte jag med pappa till Järna och vallade med vovvarna. :)
Eller...
Pappa tränade med dem och jag satt i bilen och tittade på.
Det spöregnade.
Hade inte direkt någon lust att ta ut Vinna idag, men nästa gång ska hon få komma ut, oavsett väder.


Marre är här nu och vi har käkat tacos till middag & kikat körslaget. :)
Snart äre dags för dusch och sen sängen+futurama+te. ^^

Imorgon ska  jag upp "tidigt"
och träna hund med Erica på dagen, kommer att bli supermys som alltid. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0