Blev lite senare än tänkt


Så jag slänger in något inlägg till. ;)


Jag och pappa har diskuterat lite om olika agilitytävlingar vi vill åka på och jag sa att jag absolut ville till My Dog för att få prova den "fantastiska mattan" man hört så mycket om. :)
Så vi anmälde oss och sen kom vi på att jag inte hade någonstans att bo. (a)
Smsade Kajsa och det var okej med henne att jag och Vinna våldgästar familjen Eriksson i januari. :D

Så den 8e januari runt tio-tiden sitter jag och Vinna på ett x2000-tåg till Göteborg, very nice. ;)
Vi åker hem på måndagen efter (11e januari) så det blir kul att kunna umgås lite med Kajsa också...

Som för övrigt kommer hit nästa vecka på onsdag eller torsdag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0