90talet och tidigt 2000-tal

När jag läste Mimmis blogg och hennes inlägg om saker som vi saknar och nästan glömt bort så kom jag att tänka på musiken...
Musiken som var så poppis och som man glömt bort. :P
Googlat och youtube-at och det var ett kärt återseende utav flera låtar. ;)
Trots det kära återseendet förstår jag inte varför vissa låtar räknades som bra... ^^

Är det någon mer än jag som kommer ihåg dessa?
(Några låtar känns nog inte igen förän refrängen ;P)

A1 - Same Old Brand New You



Scatman - Scatman (Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop)


Destiny's Child - Say My Name


Dr Bombay - Calcutta


Aqua - Dr Jones


Vengaboys - Boom Boom Boom
 

Spice Girls - Wannabe



Nightcrawlers - Push The Feeling On
Lyssna noga vid 00.40 och lägg märke till att detta finns med i en modernare låt...


Culture Beat - Mr Vain


Haddaway - What Is Love


Britney Spears - Hit Me Baby One More Time


De här är långt ifrån alla...
Så det får nog bli en del två på det här temat, någon dag när jag har tid.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0