Yesterday

Igår började jag dagen med hundträning på Södra och sen övningskörning i Farsta Strand, haha.
Träningen gick väl inge vidare (hej stökig unghund!) men övningskörningen gick desto bättre. ;D
Lyckades för första gången köra pappas bil
(superäckelsvår) utan motorstopp och med ganska bra kontroll över allt. ^^

Min syster
har tydligen videobloggat från bilen när vi körde, haha, så det kanske någon får se senare. (:

Kvällen spenderades FF med Marlene så vi hade ganska roligt. ;)

Jag lagade middag åt oss och sen kikade vi film nr 1: En Shopaholics Bekännelser.


Tårta hade införskaffats för att fira min braiga körning. ;)


Testade nya iskubs-grejen från Ikea.


Hans skuldbefriande presenter...
Jag och Marre splittade hälften till andra filmen: Dumpa honom! (Värdelös film, se den inte.)

Satt sedan uppe på msn med Jäjki och Johan till 5 på morgonen.
Ganska trevligt, men något dygnsrubbande. ^^

Sov till klockan ett idag och sen har jag tränat med Best och bara chillat. (:
Tråkigt, men ibland måste man... :P
(Chillandet, alltså... ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0