Vad väljer du?


Har märkt av att han har börjat dricka mer och mer nu...
I smyg.
Hittar små gömställen här och där överallt.

Som "plåster på såren" så köper han hem grejor åt mig.
Jag har inte bett honom.
Försöker han få mig att bli som honom?
Ta till en flaska när allting är skit?

Jag kommer ALDRIG att dricka bara för drickandets skull.
ALDRIG!


Det som oroar mig mest för tillfället är hans blandning av allt han får i sig...
Han äter antidepressiva + sömntabletter (dessa har jag hittat i små gömmor också) plus att han dricker några starköl varje kväll.
Vissa kvällar kan jag inte ens hålla räkningen på hur många burkar som jag hört öppnas.

Något måste göras...
Ska jag som 17åring ta det ansvaret?

Kommentarer
Postat av: Emma

carro du måste snacka med någon om det där. och nej du som 17-åring ska inte alls behöva ta ansvaret för vad som händer och sker. 'shiet va smart jag lät där' :p hoppas de hjälpte lite iaf^^ // Emma:)

2009-11-11 @ 22:52:55
URL: http://absolutemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0