TITTA! DET ÄR GUBBEN I MÅNEN!



I'm aliiiiive.
Var hemma måndag och tisdag från skolan, hade absolut noll ork att gå.
Igår tvingade jag iväg mig men gick tidigare.
Imorse försov jag mig...
Valde att åka tunnelbanan in till Slussen, dåligt val eftersom att röda linjen var lite knackig imorse.
Kände mig inte riktigt med i matchen, bestämde mig för att gå av vid Mariatorget istället för Slussen.

Jag gick av tunnelbanan, ställde mig i rulltrappan och fick en tanke...
"Sen när finns det en rulltrappa vid Mariatorget?"
Sen gick det upp för mig "OH NO" ,ungefär så kändes det i hela kroppen, när jag insåg att jag gått av vid Zinkensdamm istället.
En station för tidigt.

Gjorde det bästa av situationen och köpte en kanelbulle & en festis på Pressbyrån innan jag begav mig ner till tunnelbanan igen och väntade på nästa.
Visst skrev jag att röda linjen strulade?
Yes, så jag fick vänta en massa extra tid också...
Jobbigt värre.

Väl i skolan träffade jag Milla i alla fall så vi har raggat på 99chats som vanligt på rasterna, haha. ;D
Vem visste att 17åriga indier gillar 50+are?
Hehehehe.

Tänkte uppdatera min musik jag har i mobilen och sen blir det dags för sängen och film! <3
Och ja, Kajsa... Fortfarande Pettson & Findus. (a)
Har lite... Dåligt med inspiration för att byta. ;)


I'm still broken...
Why don't you fix me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0