Natt-tråk

Mitt avskedsbrev

 
Kära 0142. För det första vill jag säga att 031 den bästa vän jag haft, och att Christoffer är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att Gustav och Jenny Damm gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Jocke får ett lyckligt liv tillsammans med Karin (Idas mamma). Jag vill säga tack till Lena Rönnerstam för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Madde Stolth. Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan Mikael Eriksson tog sitt liv.

Snälla Negern<3, sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Oskar Mf och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Rasmus som kommer i 130 km/h på en trehjuling.

Jag vill också meddela mitt hat mot Ronja, eftersom han varit otrogen mot min käraste Simon Nilsson. Jag vet att SL Smsbiljett kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver.

Mitt sista och största tack går till Stålmannen för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli  falafeltjuv tillsammans med Södermark och Ulla och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen VP.


Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Fuska inte!


Kommentarer
Postat av: KajsaE

HAHAHAHA! :D

2009-11-08 @ 01:17:17
URL: http://kaajsaeriiksson.blogg.se/
Postat av: Stålmannen

HAHAHA, SÅ RÄTT!

2009-11-08 @ 16:29:58
URL: http://tayshert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0