Kajsa vet vad man ska säga för att det ska låta fel ;)



"HAN ÄR SOM ETT DAMPBARN, JAG ÄLSKAR HONOM!"

Sammanhang: Vi såg en Alphabeat-video och hon...
Älskar tydligen Anders SG. ;)

"Han ser väldigt hög ut..."

Sammanhang: Vi var på Elgiganten och pappa stod en pall för att nå dammsugarpåsarna, Kajsa såg inte pallen... :P

"Jag har en best mellan bena..."

Sammanhang: Best (hunden) hade huvudet i hennes knä när han tiggde macka av henne. ;)

Sen en fin diskussion vi hade som partners i ett öppet förhållande (tur att vi inte ses så ofta som vanliga par gör ;D)

Vi diskuterade hur mycket skinka vi skulle ha på våra toasts...
Kajsa - Ska vi ha skinka på båda?
Jag - Vet inte, bestäm själv.
Kajsa - Men ska vi?
Jag - Vill du?
Kajsa - NEJ!
Jag - Då har vi inte på båda...

Det slutade med att vi hade på båda i alla fall. :P

Kommentarer
Postat av: KajsaE

Hahahahaha! :D :D

JAG VILL TILLBAKA!!

Tack för att jag fick komma! :) <3

Allt blir megakul när man är med dig! <333

2009-11-02 @ 22:27:57
URL: http://kaajsaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0