Idag har jag

Först varit på läkarmöte på BUP (får nya tabletter btw.. klad!), sen skola där jag inte fick så mycket gjort men precis innan lunch så fick vi klä julgranen. ;)

Hur mycket julkänsla var inte det? ^^
Vi lyssnade på julmusik och klädde granen med allt möjligt, riktigt mysigt.

Efter skolan drog jag hem en stund och sen hämtade Lisa upp mig och så åkte vi till Högdalen och var med på ett aerobic salsa-pass.
Jag hade inte kollat ordentligt i schemat, så vi hamnade alltså på den avancerade aerobic salsan, hehe.
Jag kom in i det efter ett tag så det var inte så jättefarligt för att vara första gången. :P

Noll skrivinspiration så jag typ slutar nu...
The end.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0