Nu har mitt älskade Fluff åkt..


Vad ska jag säga?
Det känns tomt.. Ledsamt.. Glatt och bra på samma gång.
Fluff kommer få det OTROLIGT bra i sin nya familj med massor av lek-kompisar och fria ytor.
Jag saknar Fluff redan.
Han åkte för typ en halvtimme sen, men han känns så långt borta redan.
Han åker till sitt nya hem och liv i Lysekil..
Västkusten.
Typ 40 mil från mig..

Mitt älskade lilla fluff..
Jag som lovade dig att vi aldrig skulle vara ifrån varandra igen.
Inget skulle få skilja oss åt.
Nu har jag svikit dig.
Jag älskar dig..







All this time
All this time with you
Really loved me
Despite my faults and you knew


And you're not coming back
I got a reason to cry

Får bara önska nya familjen och Nicke lycka till!
Vi ses nog någon gång... <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Du klara det. Du gjorde säkert det rätta valet för honom. Han kommer ha det bra.

2009-07-19 @ 09:16:58
Postat av: Johanna

Svårt beslut :/ Duktig du är som kan se till hans bästa. Tänker på dig! Kram

2009-07-19 @ 22:06:43
URL: http://jlofgren.webb.se
Postat av: Isabelle

SV: Ja, jag håller med om att dom säger samma saker hela tiden suck



Jag säger som dom andra, det var säkert ett tungt beslut att ta, men du gjorde det säkert för fluffs bästa.

2009-07-20 @ 21:10:53
URL: http://www.dinisabelle.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0