Kändiscrush, haha


Bläddrade lite bland tv-kanalerna och hamnade av en slump på TV4 och sommarkrysset.
Skulle precis byta kanal när jag hör programledaren nämna Dead By April (typ mina favvosar :D)..
Jag blev fast, och SJÄLVKLART så spelar DBA typ sist. Wei.
Men, väntan var väl värd belöningen. ;)
Haha, och sen fick jag typ en liten kändiscrush i han som spelar gitarr och sjunger. :P
Typ, mums?
Om jag skulle få välja mellan honom och en Big Mac så skulle det vara ett svårt val..
Tyvärr så älskar jag bara musiken och är inget "inbitet fan" som kan allt om alla så jag har ingen aning om vad han heter eller liknande..
Men en sak vet jag.. Han är dösnygg. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Läste nåt om ny hårfärg?!! BILD tack! :D

2009-07-07 @ 19:40:06
Postat av: Caroline

Kommer imorgon! :D

2009-07-07 @ 22:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0