Jag och Ida goes USA


Världens bästa låt om man är nere.. Kan inte låta bli att le.. :) <3

Jag och Ida har bestämt att vi ska flytta till Arizona, sjunga dåliga låtar som skänker andra glädje och sen lägga ut allt på youtube.
Varför Arizona, ingen aning?
Ida's idé..
Om vi kommer längre än till Södertälje är jag inte säker på..
Men drömmar kan man väl ha.. :)

Bjuder på en otroligt snygg exklusiv bild på mig och Ida när vi gick i femman (feel free to laugh):

Nej, jag var inget vackert barn.. Haha. Är väl inte det nu heller..
Men det är inte lika illa i alla fall. ;)

Avslutar med en bild från 8/9-an tror jag? ^^
Precis innan skolfotograferingen.. Alla sprang runt och hets-sminkade sig.
Vi egofotade med snygga miner istället så att man kunde se våra nya tandställningar ;)
Ungefär så mycket brydde vi oss. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0