Jag lever :)

Bloggen har bara varit lite smådö. ;)

Har haft massa för mig!
Tränat med Erica, varit ute och hittat på saker med Johan..
Sprungit runt i lägenheten ganska bart klädd och sjungit ganska högt..
Haha, jag älskar att sjunga  när jag är ensam hemma. :D

Lite småtråkiga "saker" har hänt..

Jag har tagit beslutet om att Nicke ska få flytta till ny familj, varför vill jag inte gå in på helt öppet såhär.
En kvinna vid namn Carina ringde mig dagen efter att jag lagt ut annonsen och det är bestämt att hon ska komma och hämta mitt lilla fluff imorgon eftermiddag..
Det känns kinda bra eftersom att hon ändå verkar veta vad hon håller på med och hon var utrevlig på telefon/mejl..
Hoppas verkligen att min lilla plutt får det hur bra som helst där!


Sitter just nu och plockar ihop hans grejor och rensar mina saker från Forshaga..
(Nej, jag har inte orkat packa upp allt förän nu, ett halvår senare..)

Ska spendera sista kvällen med fluff på bästa sätt!
Kommer verkligen att sakna honom..

Som "plåster på såren" så att det inte blir alltför tomt så ska jag passa Molargårdens Oberon medan hans familj är bortrest..
Nina + barn till Halmstad (om jag inte kommer ihåg fel?) och Bosse ska spela in en ny skiva med bandet, Dark Funeral.

Lite från mig..
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Cool bild

2009-07-18 @ 19:20:13
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0