Dryg dag..

Vaknade vid fem imorse och var jättepigg.. Jippie!
Gick ändå och la mig ganska sent..
Johan var här och hälsade på.
Vi kollade lite film och spelade spel samt åt utav den otroligt goda hallonkakan jag gjorde. ;)
Haha, gjorde och gjorde.. Jag adderade vatten och rörde runt. :P
Man kan ju inte vara husfru rakt igenom heller, höhö.

Jag har ätit det sista av hallonkakan till frukost (yay!) och sköljde ner det hela med cola.
Det är så skönt att vara ensam hemma..
Saknar nästan Forshaga lite på den biten faktiskt. :P
Ingen som säger åt en att chokladpudding mitt i natten i sängen är en dålig idé.
Att kladdkaka inte räknas som frukost.
Och att man inte kan micra Nutella (haha, believe me.. I've tried ;D).

När jag läser det där så känner jag mig som en chokladnörd.. :P
Men om mina föräldrar läser det här så lovar jag att jag ätit massor av frukt och grönt också, på hamburgare och till tacos, samt chips och popcorn då jag inte orkat laga mat.

Nä.. Nu ska inte jag sitta här längre..
Ska minsann ta tag i disken och fortsätta rensa kläder..
Varför tar de aldrig slut? haha, det är nog mitt eget fel..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0