Dagen som den var

Började dagen som den nya sköna människan jag är. ;)
Kan äntligen ta negativa kommentarer och vända dem till något positivt eller bara förstå att människan i fråga inte ännu nått samma punkt i livet som jag har.
Well well, synd för h*n. :P

Efter en kolakaka (sommarlovsfrukost, yay) så färgade jag mitt hår ensam för första gången!
Och änsålänge är jag nöjd. ;)
Otroligt rött, men det är bara bra i början.. Tror jag.
Bild kommer imorgon! :D

Ringde nyss och sökte Johan hemma hos hans farmor och vi babblade på ett tag om MJ's minnesstund innan jag fick numret till hans mormor/morfar där han befann sig nu.
Jag måste bara säga att jag älskar Johans farmor!
Hon är så himla gullig och trevlig för jämnan. ;)
Hon kanske kan bli min BFF när Johan åkt tillbaka till USA? Haha.

Avslutar med dagens Coldplay. :)



Honey you are a rock
Upon which I stand
And I come here to talk
I hope you understand

The green eyes, yeah the spotlight, shines upon you
And how could, anybody, deny you?

I came here with a load
And it feels so much lighter now I met you
And honey you should know
That I could never go on without you
Green eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0