Bio, Johan och klädsortering


Igår gick jag, Johan, Albin och Gustav på premiären av Ice Age 3 och jag måste bara säga att den var sjukt bra!
Jag älskar Ice Age-filmerna och hoppas verkligen på att det kommer fler. ;)
Favoriterna är Sid och ekorren, haha.


Jag förflyttade mina väsk-pins till brallzen istället..
Oerhört tüfft.

Albin, Gustav och Johan påväg hem. :)
Tack för trevlig kväll, pojkar!
-----------------------------------------------------------------------------------

Vid 12-snåret idag så drog jag mig in till Slussen och mötte upp Johan.
Vi tog oss in till Gamla Stan och gick runt där en stund i hopp om en fin bänk att sitta på, men det blev nere vid vattnet breved ett byggarbete istället..
Fullt med turister överallt!
Jo, visst.. Johan är också turist eftersom att han i vanliga fall bor i USA.
Men han räknas inte. ;P

Efter att vi tryggt i oss massor av jordgubbar
så promenerade vi in i stan igen och satte oss på Café Kladdkakan.
Självklart var jag tvungen att köpa en kladdkakebit och så blev det kall cola till det, mumma! :)
Johan och jag satt där några timmar och snackade och hade jättetrevligt!
Han är verkligen en av mina bästa vänner. (:

------------------------------------------------------------------------------------
Just nu är det klädsortering som gäller, eftersom att jag fick mina säckar med kläder från Nymark-familjen igår..
Spännande.
Hinkar söder-té samtidigt som jag gör det, så det får väl gå an. ;)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: ammizz

Haha åh vilken söt header :D



Rösta gärna på mig i tävlingen i mitt senaste inlägg så har du chansen att ta del av priserna!



Kram :)

2009-07-02 @ 21:53:11
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh jag vill också se Ice age!! :D

Gott med kladdkaka... är hungrig... är ensam hemma... ;)

2009-07-03 @ 17:37:23
URL: http://jlofgren.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0