Idag tänker jag vara extra scysst!

Jag tänker nämligen bjuda på hemska bilder från min dag...
Verkligen hänga ut mig själv utan smink, sjuk & ur spännande vinklar. ;)
Håll i er, för nu kör vi!


Började dagen med hundpromenad, riktigt mysigt i fint väder. :)


Blev sur/ledsen på mamma.. *ARGGGGHHH*


Åkte till tandläkaren i Hökis. :) INGA HÅL! WOOOHOO!
Börjar även märka av att han har blivit äldre...
Har gått till honom sen jag fick mina första tänder. :P


Jag tycker om att fjortisposa och ta bild underifrån som vilket miffo som helst!


Kom på att mitt hår har börjat växa ut lite.. Yäsyäs.

Är det någon som vill tvätta ögonen med tvål nu så är ni välkomna till mig!
Jag har massor. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0