Godmorgon!


Sitter i pyjamas
 och fixar in lite ny musik på mobilen samtidigt som jag äter frukost. :)

Idag är det julavslutning så vi börjar klockan tio... Hoppas att jag lyckas ta mig in till skolan bara i och med alla tåg/buss-förseningar/inställningar.

Note to self:
* Mejla Monica!
 (Nu har jag skjutit upp det sen hon hörde av sig i början av hösten -.-')
* Kom ihåg att lägga brevet på lådan!
(Nu har det åkt i väskan sen i tisdags... Inte bra.)

Btw, jag gjorde värsta sjukt bra grejen igår! :D
Jag är jättestolt över mig själv att jag vågade... ^^
Men det är lite hemlis över det så, tyvärr får ingen veta det mer än de som redan vet. ;)

Avslutar med en snöbild från tomten. :)


Tjingeling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0