Dagens f*tta och god jul! :D





Är det bara jag som i år (haha, efter) har kommit fram till att det är roligare att ge julklappar än att få?
Jag har nästan aldrig gett så många som i år, pappa var mest utsatt för mina julklappar...
Men han uppskattade allt han fick! :)
Han fick en fin tröja från New Yorker, en ny plånbok (hans gamla var supertrasig) och 6 st. grytlappar (våra försvinner ju bara hipp som happ).

En utav det bästa jularna på länge, trots "lack off" julklappar till mig själv. ^^
Men det kommer nog lite dyrare försenade julklappar i vår/sommar ska ni se...
Det är en liten hemlis för tillfället. :)

Imorgon är det jul-lunch
hos familjen Hulting, det ser vi fram emot! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0