Hemma från Göteborg

Tyvärr... Hade gärna stannat mycket längre.

Vi har i alla fall haft riktigt trevligt ihop, jag och Kajsa. ;)

Fredag
Singstarparty med familjen, Lalla (Kajsas mormor) vann över Micke (Kajsas pappa) på en engelsk låt hon aldrig hört förut och hon var så stolt över det! Hehe, hon är söt hon.

Lördag
Vi spelade Buzz fram tills att Kajsa behövde åka iväg till storbandet.
Vi andra kom efter till ungefär när konserten började. :)
Tillsammans med Svante Thuresson framförde storbandet en del låtar.
Riktigt roligt att se! ;)



Efter konserten följde vi med en Måns hem som är en gammal klasskamrat till Kajsa, med följde även två till gamla klasskamrater, en Jasmin och en Sofia tror jag. :P
Väl där snackade vi lite, kikade på "Kodvetaren" och några musikvideos som deras klass gjort. :)

Söndag

Vi drog in till Slottsparken i stan och åt pizza medan vi väntade på Oliver som skulle joina oss.
Sen blev det äventyrs-minigolf. ;)
Haha. Bara namnet låter som en katastrof.
Det gick väl hyfsat för mig och sämre för Kajsa, bättre för Oliver. :P
När vi spelat klart inhandlade jag en subway-macka *mums* innan vi gick bort till tåget och jag åkte hem.

Ville verkligen inte åka hem, inte den här gången heller...
Men med lite övertalning så kanske vi kan få till en flytt till Göteborg.
*håller tummarna*

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0